Telefonická podpora a poradenství – elektronické nástroje

Hledáme komunikativního člověka, který se bude starat o zákazníky využívající naše elektronické nástroje. 

Pohotového a pečlivého člena týmu, který bude vyřizovat zákaznické požadavky, udržovat dokumentaci a sdílet znalosti s ostatními členy týmu. 

Náplň práce:


  • telefonická a emailová podpora klientů elektronických nástrojů
  • tvorba a údržba dokumentace nástroje
  • aktivní sdílení znalostí v týmu
  • participace na interních projektech oddělení
  • participace na rozvoji nástroje


Požadujeme:


  • český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
  • praxi s telefonickou podporou zákazníků
  • SŠ vzdělání zakončené maturitou
  • komunikativnost
  • aktivní a prozákaznický přístup
  • odolnost vůči stresu
  • orientaci při řešení problémů a požadavků klientů
  • pečlivost a důslednost ve zpracování získaných informací
  • orientace v zákoně o veřejných zakázkách – výhodou
  • orientace v problematice elektronických aukcí – výhodou




Nabízíme:


  • perspektivní práci v Brně, ve firmě s více než 20letou historií v oboru internetových technologií pro významné klienty zejména státní správy a samosprávy
  • práci v příjemném kolektivu s možností zapojit se do dalších aktivit firmy
  • kanceláře s místem pro relaxaci
  • příspěvek na stravování zaměstnance (55% z hodnoty stravenky)
  • kávu a jiné nápoje na pracovišti
  • letní i zimní teambuildingové aktivity
  • 5 týdnů dovolené po dvou letech ve firmě
  • 5x za rok nárok na sick days
  • společné firemní snídaně
  • příspěvek na penzijní pojištění



Místo výkonu práce: 


  • Brno – Štýřice


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Máte zájem u nás pracovat?